Thursday, August 28, 2014

5SC2 Mini Reunion

Posted by Mars Laini at 8:37 PM
Assalamualaikum..

Alhamdulillah hari ni disertakan dengan hujan lebat rahmat dariNya berserta dengan idea nak masak apa untuk papa bila dia balik makan tengahari, cik puan raidah (baca ketua kelas) decide untuk buat mini reunion geng 5sc2 hari ni.

Dekat dengan 4 tahun tak jumpa memasing sibuk dengan pembelajaran. Dulu masa sekelas dengan kanak-kanak ribena ni memang havoc lah. Kelas paling riuh, kelas lain pun tak riuh macam kelas kami hahaha.



One word: Happiness

Dalam tengah hujan pun boleh lagi semangat nak ambil gambar bebudak ni. Punyalah happening nya. Oh ya tempat kami buat reunion ni ialah Restoran Cikgu Nasi Ulam dekat Kampung Kraftangan. Dalam bandar Kota Bharu je. Jadi sesiapa yang berhajat nak datang jalan-jalan kat kelantan mesti makan kat sini. Famous dengan budu dan semua jenis ulam-ulaman ada. Hikhok.

Oleh kerana cyah aka asiah juga balik malaysia tahun ni (from japan, she studied there), maka kami setiap sorang dapat ole-ole. Penanda buku je tapi cukup untuk buat kami happy, barang dari jepun lah katakan hihi.

Habis selesai makan-makan dan sesi ambil gambar, berakhirlah sudah reunion kecil kami. Dalam duk salam-salam dengan diorang ni terdetik juga bila la lagi mas nak jumpa diorang semua ni. Tu pun tak semua yang datang. 

O.N.D.A.K.E.Y.B.O.A.R.D.
kita bertemu dan berpisah kerana Allah.. selamat berjuang sahabat 

0 comments:

Post a Comment

Komen la sikit ye.. jangan la baca je.. hehehe :P

 

~When a King Speaks~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea