Saturday, April 14, 2012

The Love Between My Sight- TTS 8 Forever

Posted by Mars Laini at 8:38 PM
Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. setelah hampir setahun mas bergelar pelajar tamhidi di USIM ni, rakan-rakan banyak membantu dalam menghadapi susah senang kat sini especially my friends from TTS 8.



Kawan-kawan,
Kita dah nak tamat dah tamhidi. Tak lama lagi final exam dan lepas tu, masing-masing dah bawa haluan sendiri. Tapi takpe, mas doakan kejayaan setiap orang dalam kelas kita. Paling penting, semoga ukhuwah kita berkekalan sepanjang masa.

Kat sini, mas nak ucap jutaan terima kasih kerana sudi bantu mas dalam semua benda dan juga ingin meminta seribu kemaafan atas kekhilafan yang mas lakukan. Maklumlah, hari tu tak sempat nak buat thank you card untuk semua. huhuhu

Untuk kawan-kawan semua:

CAPTAIN MIQDAM
-thank you sebab jadi ketua yang sporting lagi superb
-sorry kalau aku ade buat ko rasa annoying..
-thank you lagi atas segala usaha ko yang tak berbelah bahagi kepada TTS 8.. arigato!

KAKLONG HAJAR
-thank you sebab jaga bebudak pompuan tutor 8 ni.. hehe
-ko memang gorgeous la masa satu group tamsil dengan aku
-semoga berjaya masuk kimia industri nanti^^

BID MY ROOMATE
-thank you sebab memahami diri aku yang tak seberapa ni sebagai rakan sebilik ko
-thank you sebab sudi dengar cerita merepek aku yang ntah pape selama ni
-thank you sebab selalu share apa-apa je dengan aku

NABILA MY HOUSEMATE
-sorry sebab banyak buat nabila terasa hati
-thank you sebab banyak tolong mas buat assignment dan banyak tolong tunjuk ajar
-semoga nabila dapat apa yang dicita-citakan

SYAH FAHMI
-thank you sebab bagi cooperation masa aku satu group dengan ko
-sorry kalau ko ada terasa hati dengan aku ke
-semoga ko dapatla masuk actuary macam yang ko nak tu.. hehehe

ANIS SYAZWANI
-thank you sebab selalu dengar cerita2 mas dan selalu bagi nasihat yang baik
-thank you sebab suka kongsi semua benda dengan mas
-sorry kalau kadng-kadang mas emo jap. bukan marah anis tapi orang lain.. hahaha

NAZIPAH
-thank you sebab selalu je jadi rakan bual mas.. hahaha
-hopefully bila kita balik hometown nanti datang-datanglah rumah mas ea..
-hope pah dapat medic nanti.. ganbatte!

MIMI
-thank you sebab banyak tolong mas buat kerja
-thank you sebab jadi ahli group lab mas yang sporting
-sorry kalau mimi tak suka attitude mas yang kadang-kadang tu annoying la jugak

AFIQ FARHAN
-thank you sebab bagi cooperation dalam group
-sorry kalau sikap aku ni annoying
-tahniah la sebab berjaya jadi ketua tamhidi yang berwibawa

FAIRUZ
-thank you sebab tolong translatekan teks arab aku.. hehe
-thank you sebab belanja aku air mineral hari tu^^
-semoga ko dapat apa yang ko cita-citakan.. never stop pray to Him!

ILY
-sorry kalo masa aku tak tegur ko tuh
-thank you sebab tahan dengan perangai aku ni
-hope dapat jumpa lagi time degree.. hehehe

SAFUAN
-tahniah sebab jadi ketua kuliah yang sporting
-thank you sebab selalu balas mesej aku (bila aku tanya kelas kat mane.. haha)
-thank you sebab bagi cooperation walaupun kita tak pernah satu group

ALIA
-thank you sebab selalu tanya pendapat aku walau tak seberapa
-teruskan usaha ko walau dimana jua ko berada
-sorry kalau aku ada terpijak kaki ki ke.. hahaha

QANITAH
-thank you sebab dah jadi classmate sejak zaman sekolah lagi
-thank you sebab dah tunjuk tarbiah yang baik
-thank you sebab bagi cooperation dalam group ict

YANI
-thank you sebab tak pernah mengeluh dengan sikap aku yang ntah ape2 ni
-sorry sangat2 kalau aku ada buat ko tak puas hati dalam group bi
-sorry kalau ada idea aku yang tak boleh pakai

SYAQIRAH
-thank you sebab selalu jagakan tempat duduk dalam kuliah.. hehe
-thank you sebab sudi dengar mas membebel setiap masa^^
-thank you sebab selalu satu group dengan mas

FAIZUDIN
-thank you sebab bagi cooperation
-sorry kalo ko tak senang dengan aku
-teruskan usaha untuk apa yang ko nak

ULIN
-thank you sebab ko sanggup suruh aku check karangan bi ko walaupun aku ni tak seberapa
-thank you sebab bagi aku semangat untuk jadi diri aku sendiri
-thank you sebab bagi tunjuk ajar dalam bi

ANIS FARHANA
-thank you sebab jadi ahli group bi yang sporting
-sorry kalo ko ade terasa hati dengan aku ke
-aku respek masa ko speaking english.. really cool and superb!

SHAKIR
-thank you sebab pernah bagi aku naik kereta ko
-thank you sebab bagi thank you card tu.. hahaha
-sorry kalo ade buat ko tak senang hati

ANA
-thank you sebab bagi pandangan tentang astronomi tu
-thank you sebab jadi ahli group arab yang sporting
-thank you sebab bagi pinjam komik.. hehehe

MIMAH
-thank you sebab banyak tolong aku
-semoga ko dapat apa yang ko cita-citakan
-ko punya tamsil arab memang hebat. hahaha

AIN
-thank you sebab selalu membebel skali dengan mas
-thank you sebab suka bila satu group dengan mas
-i hope you change yourself a little bit. reduce your shyness sket supaya boleh bercakap kat depan nanti

KHAIRUDDIN
-thank you sebab bagi banyak idea masa tamsil hari tu
-thank you sebab ajar aku arab masa presentation hari tu
-thank you sebab jadi sporting friend

FATHIN
-thank you sebab bagi cooperation masa group ict
-thank you sebab suka beralah dengan mas.. hehehe
-thank you sebab tolong mas banyak benda

AZRAAI
-thank you sebab pernah satu group dengan aku
-sorry kalo ade terkasar  bahasa
-thank you sebab bagi cooperation

SEHA
-thank you sebab bagi idea masa group ict
-sorry kalo aku ade buat ko rasa annoying masa group bi
-thank you sebab sudi satu group dengan aku

SHIHA
-thank you sebab selalu lemah-lembut dengan aku
-kita tak pernah dapat satu group pon.. huhu
-chaiyok in everuthing you do

IZZATI
-thank you sebab bagi pandangan kat aku
-thank you sebab sudi dengar cerita-cerita aku
-thank you sebab bagi aku main ko punya handphone.. hahaha

Apa pun, thanks guys because you all give me the memories that i could not forget forever.. semoga lepas ni, kalo kita bertembung atau berjumpa lagi, janganlah buat2 tak kenal ea.. hehehe

O.N.D.A.K.E.Y.B.O.A.R.D.
i love u all buddies!! TTS 8 forever.. 

0 comments:

Post a Comment

Komen la sikit ye.. jangan la baca je.. hehehe :P

 

~When a King Speaks~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea