Saturday, April 12, 2014

Aku Gadis Itu

Posted by Mars Laini at 12:52 AM
Aku
Hanya gadis biasa
Punya cerita dan rahsia
Yang tidak dipandang dan memandang
Aku gadis itu

Aku
Mungkin tak seperti gadis lain
Tidak pandai bergaya
Mekap jauh sekali
Tapi aku tetap aku
Bukannya plastik
Yang cuba dibentuk rupanya

Aku
Hujan peneman setiaku
Di saat orang lain tertawa
Dan aku
Aku masih cuba
Untuk menampal senyuman manis
Tika hati masih lagi mendung

Aku
Ya, aku gadis itu
Hanya memandang pada yang satu
Mencari redhaNya dan juga ilmu
Berharap terus teguh
Menjadi yang dicemburui
Oleh para bidadari syurgaMu

Aku gadis itu

                                                                                                                            Hakcipta
                                                                                                           Mars Laini 12042014, 12:52AM

0 comments:

Post a Comment

Komen la sikit ye.. jangan la baca je.. hehehe :P

 

~When a King Speaks~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea